nu prea are gust
am achizitionat aroma de ciocolata dar aceasta nu se simte absolut deloc
- Spieropbouw en -behoud
- Eiwitgehalte
- Smaak
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
am achizitionat aroma de ciocolata dar aceasta nu se simte absolut deloc
gout chocolat très bon, ce mélange bien
qualité/prix ok
La meilleur whey au chocolat que j'ai goûtée, j'en ai testé d'autres mais suis toujours revenue à celle ci
Très bonne et digeste.
Proteine in polvere facilmente solubili. Sulla confezione c'è scritto di scioglierle in uno shaker e agitare per 30 secondi; io le sciolgo in un bicchiere d'acqua e le giro con un cucchiaino. Sicuramente c'è bisogno di più tempo ma si sciolgono bene ugualmente.
Hanno un ottimo gusto e sono piacevoli da bere, soprattutto dopo un'ora abbondante di
Muy buen sabor.
muy bueno para tomar con agua a diario
Fait le job
Produit facile d'utilisation et un goût savoureux.
Super produit avec un bon goût de chocolat !