Goede pasvorm, goede demping e...
Goede pasvorm, goede demping en door de lipjes aan elke vinger kan je de handschoen toch makkelijk uittrekken.
- Demping
- Comfort
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Goede pasvorm, goede demping en door de lipjes aan elke vinger kan je de handschoen toch makkelijk uittrekken.
Goede en comfortabele fietshandschoenen. Maakt de langere fietsritten en trainingssessies aangenamer en minder hard op de handen, vooral op de duim merk ik meer gemak.
Zeer dun en luchtig. Ideaal voor beginners.
Binnenvoering kwam vlug los waardoor je vinger telkens wat vast komt te zitten als je ze vlug aantrekt
Deze zijn correct van maat en aangenaam om te dragen tijdens lange fietstochten, getest op rit van 167 km.
Worden gebruikt als bijzitter van een scooter.
Licht en luchtig.
Aan en uitdoen niet zo handig.
Ok
Goeie aankoop
Gaat wel.