Verdeling voor 617 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
5
Percentage gevuld: 92.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
4
Percentage gevuld: 5.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
3
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Great quality fit and value

Great quality fit and value
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Wendy Davies, Verenigd KoninkrijkGeverifieerde koper6m geleden

O geaca frumoasa si calduroasa.

Potrivita pentru 8/9 ani, eu am achizitionat pentru un baietel de 6 ani jumate, dar e mai dezvoltat.
Este dintr-un material de buna calitate, frumos lucrata, potrivita pentru iarna.
Recomand cu caldura.
  • 5/5 Look / Design
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Andreea, RoemeniëGeverifieerde koper6m geleden

Kurtka

Fajna
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Bardzo porządna ciepła kurtka

Kurtka jest super, widać że porządna i na pewno ciepła. W ok.0 stopni dziecko chodzi w podkoszulce. Zobaczymy jak będzie spory mróz
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Excellent produit. Ce qui est ...

Excellent produit. Ce qui est très appréciable, les demi tailles pour mon cas 13 ans c est super ...
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
MICHELE, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Super manteau d'hiver

C'est la deuxième fois que je l'achète pour mon fils qui a voulu avoir la même parka (devenue trop petite) que l'année dernière. Elle tient bien chaud, est imperméable et jolie.
Utilisée au quotidien.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Marie, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Maximální spokojenost

Maximální spokojenost
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Renata, TsjechiëGeverifieerde koper6m geleden

      Bon

      Bon
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      gregory, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden