Verdeling voor 617 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
5
Percentage gevuld: 92.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
4
Percentage gevuld: 5.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
3
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

      Rewelacyjna kurtka

      Bardzo fajna kurtka syn używał jej dwa sezony w kazdych warunkach i brak oznak zniszczenia
      • 5/5 Look / Design
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Warmte

      All good 👍

      All good 👍
      • 4/5 Waterdichtheid
      • 4/5 Warmte
      • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design

      Mooi en warme jas

      Het is een mooie en warme jas. Het is een dikke jas maar je ziet er niet dik eruit in de jas. Ik vind het een aanrader.
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      çocuk montu

      aslında bir beden büyük oldu ama çocuklar etiketleri falan yırtıp atmıştı,o yüzden değişim işiyle uğraşmak istemedim,gayet kaliteli ve sağlam bir ürün,çocuklar da sevdi
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Fırat, TurkijeGeverifieerde koper7m geleden

          muy abrigoso y no pesa nada!

          muy abrigoso y no pesa nada!
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Waterdichtheid
          • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          Noelia , SpanjeGeverifieerde koper8m geleden

          Super produit

          Très bon parka, chaud et imperméable.
          Je recommande
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Waterdichtheid
          • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          Sebastiao, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden