Zakt af
De elastieken trekken snel scheef zodat de broek al snel en vervelend afzakt bij wat sportiever skiën. Bretellen zijn absoluut nodig.
- Warmte
- Waterdichtheid
- Ademend vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
De elastieken trekken snel scheef zodat de broek al snel en vervelend afzakt bij wat sportiever skiën. Bretellen zijn absoluut nodig.
Great value trousers
Material rezistent, aspect placut
Bonjour, j’ai acheté ce pantalon de ski pour mon fils cet hiver c’est très agréable et rester bien au chaud et au sec. Merci beaucoup
Splnily očekávání, možná by byly lepší kšandy než utahovací pásek.
Hea kvaliteet, pikkus aga natuke väike. Muus top!
Bardzo dobre spodnie na chłodniejsze warunki, zwłaszcza w promocyjnej cenie. Wygodna regulacja w pasie. Przydałyby się szelki.
Bien
W tej cenie niczego więcej nie potrzeba. Dobrze skrojone (typ slim) w przeciwieństwie do większości męskich spodni dostępnych na rynku. Jednak ten krój sprawia, ze należy brać o rozmiar większe niz zazwyczaj.
Mon fils a testé ce pantalon pour faire du snowboard - bien imperméable - bonne taille - pratique