Ok.ale lepszy byl by rozmiar 4...
Ok.ale lepszy byl by rozmiar 4xl a nie produkują
- Rekbaar
- Slijtvastheid
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ok.ale lepszy byl by rozmiar 4xl a nie produkują
Très bon produits
kalip super cok kaliteli
Kaliteli ve güzel
Nice material and fit but spoilt by elastic taping inside shirts which create them up on outer leg. Thrown packaging away so unable to return!
Comodi
Beau d'apparence mais malheureusement de piètre qualité. Les coutures lâchent. J'en ai acheté deux et c'est les mêmes.
Ras
Kényelmes.Jó az anyaga.Könnyen vasalható.
Super agréable