Très satisfait de cet achat ! ...
Très satisfait de cet achat ! Esthétique et pratique.
- Stevigheid
- Rekbaar
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très satisfait de cet achat ! Esthétique et pratique.
joli short coupe shino, matière un peu épaisse quand il fait chaud
Comodi e leggeri
joli design, je le mets dans la vie quotidienne. Short long avec de grandes poches
Foarte confortabil, cusuti frumos.
Foarte confortabil, cusuti frumos.
Foarte confortabil, material placut la atingere si rezistent.
Le short est confortable, de bonne taille et élégant.
Bonne qualité
Confortable