Hose
Top bin zufrieden. Super bequem.
- Stevigheid
- Rekbaar
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Top bin zufrieden. Super bequem.
Va parfaitement
Nem vitorlázásra csak hétköznapokra vettem a de elképesztően kényelmes a cipzáras zseb a kedvencem
Ich habe bereits eine andere Farbe welche ich vor zwei Jahren gekauft habe, da ich die Shorts so toll finde habe ich sie auch in anderen Farben gekauft. Sieht auch gut aus mit einer Bluse.
Ich habe bereits eine andere Farbe welche ich vor zwei Jahren gekauft habe, da ich die Shorts so toll finde habe ich sie auch in anderen Farben gekauft. Sieht auch gut aus mit einer Bluse.
Ich habe bereits eine andere Farbe welche ich vor zwei Jahren gekauft habe, da ich die Shorts so toll finde habe ich sie auch in anderen Farben gekauft. Sieht auch gut aus mit einer Bluse.
kieszenie super, bardzo wygodne, wygląd bardzo na plus
Uwielbiam te spodenki, bardzo dobrze się noszą, używam całe lato, nawrt po mieście. Mam nawet w 2 kolorach. Co prada po dwóch sezonach trochę splowialy
Много ниска талия,не са много удобни.
Здравей,
Благодарим, че отдели от времето си, за да ни оставиш мнение за продукта. Качественото обслужване, доволните клиенти и предоставянето на възможността всички да спортуват е наша главна цел. Ще предадем на нашите продуктови мениджъри всичко, което ни…
resistant !! j ai ce modele depuis plusieures annees et a part la couleur qui s attenue tout le reste tiens bon (cordon,elastiqque,poches)