idare ediyor
kendinen şişen kısmı kullanım için yeterli, isterseniz daha fazla şişirebiliyorsunuz. yerden güzel yalıtım sağlıyor. ama nedense rahat değil, çok kayıyor. sevmedim :)
- Eenvoudig mee te nemen
- Slaapkwaliteit
- Thermische isolatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

