Maat tailleert klein
Iets te klein voor zoon van 12 jaar die normaal altijd maatje kleiner draagt qua slips/broek. Dus tailleert klein.
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
- Stabiliteit
- Chloorbestendig
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Iets te klein voor zoon van 12 jaar die normaal altijd maatje kleiner draagt qua slips/broek. Dus tailleert klein.
Speelse print. Goede prijs/kwaliteit. Valt wel kleiner uit.
Heel fijn
stof voelt aangenaam
Past goed. Wel een maat groter genomen.
De broekspijpen kruipen nr omhoog maar anders ok.
Zit ideaal. Zoon is er blij mee.
Valt niet normaal, ik heb de kledingmaat gevolgd zoals aangegeven en de zwemshort is te klein.
Zit lekker. Kleurvast
My two boys just love it. I’m getting all the sizes.