Muito práticos e fáceis de man...
Muito práticos e fáceis de manusear.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muito práticos e fáceis de manusear.
Van muy bien
- słabo się zasysają, ciężko je dopasować do szczupłej twarzy.
Lunettes parfaites, pas de buée, bien ajustées.
Je recommande cet achat.
Bon rapport qualité prix.
Não embaciam mas os que tinha anteriormente tinham um melhor suporte.
Confortables mais inutilisables car pas de traitement anti-buée, j'espère que c'est un défaut de fabrication et que ma paire me sera remplacée ou remboursée