Verdeling voor 633 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Zwembroek met brede zijkant voor heren 900 Motu blauw groen
5
Percentage gevuld: 74.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Zwembroek met brede zijkant voor heren 900 Motu blauw groen
4
Percentage gevuld: 20.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Zwembroek met brede zijkant voor heren 900 Motu blauw groen
3
Percentage gevuld: 3.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Zwembroek met brede zijkant voor heren 900 Motu blauw groen
2
Percentage gevuld: 1.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Zwembroek met brede zijkant voor heren 900 Motu blauw groen
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    J'ai pris la taille…

    J'ai pris la taille 48! Trop petit pour moi...
    • 4/5 Chloorbestendig
    • 3/5 Stabiliteit
    Daniel, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Parfait

    Parfait
    • 5/5 Chloorbestendig
    • 5/5 Stabiliteit
    Raymond, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Très bien comme Dab

    Très bien comme Dab
    • 5/5 Chloorbestendig
    • 5/5 Stabiliteit
    François, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

      Slip uomo NABAIJI

      Ottimo acquisto al giusto prezzo.
      • 5/5 Chloorbestendig
      • 5/5 Stabiliteit
      Luciano, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

      Tailles incorrecte

      Tailles incorrecte
      • 2/5 Stabiliteit
      Gaetano, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

      Calção piscina

      Conforme descrito e tamanho correto.
        Sérgio, PortugalGeverifieerde koper2j geleden

        Excelente Bañador

        Muy buen bañador cómodo, con muy buen diseño y estilo
        • 5/5 Chloorbestendig
        • 5/5 Stabiliteit
        Martín, SpanjeGeverifieerde koper2j geleden

        Une taille L aurait…

        Une taille L aurait dû me convenir (je porte des pantalons taille 42). Le maillot est nettement trop petit
        • 1/5 Chloorbestendig
        • 1/5 Stabiliteit
        Pascal, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

        Antwoord van de verkoper

        Bonjour monsieur, cher client,


        Je vous remercie pour votre retour sur ce maillot de bain


        Sachez que vous pouvez l'échanger pour une autre taille ou vous le faire rembourser dans le magasin de votre choix . N'hésitez pas .


        Je me tiens à votre…