Verdeling voor 156 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Zwemslip voor jongens 900 blauw geel
5
Percentage gevuld: 80.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Zwemslip voor jongens 900 blauw geel
4
Percentage gevuld: 16%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Zwemslip voor jongens 900 blauw geel
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Zwemslip voor jongens 900 blauw geel
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Zwemslip voor jongens 900 blauw geel
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Buona qualità/prezzo

Buona qualità/prezzo
  • 4/5 Chloorbestendig
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Ottimo acquisto

Regalo per mio nipote che fa nuoto, davvero ottima qualità
  • 5/5 Chloorbestendig
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
ALESSIA, ItaliëGeverifieerde koper6m geleden

Ottimo prodotto

Tutto ok
  • 5/5 Chloorbestendig
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
giovanni, ItaliëGeverifieerde koper6m geleden

    Correcto para el precio

    Si se roza enseguida salen bolillas pero para el precio genial porque tiene forro
    • 5/5 Chloorbestendig
    • 4/5 Stabiliteit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design

    se adapta muy bien y es durade...

    se adapta muy bien y es duradero
    • 5/5 Chloorbestendig
    • 5/5 Stabiliteit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    se adapta perfectamente, SpanjeGeverifieerde koper6m geleden

      Ok

      Wygodne, syn zadowolony
      • 5/5 Chloorbestendig
      • 5/5 Stabiliteit
      • 5/5 Bewegingsvrijheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      Taille

      Ça t’a trop petit mon fils qui a sept ans je l’ai acheté pour 10 11 ans et c’est quand même serré donc je vais essayer de le changer
      • 5/5 Chloorbestendig
      • 5/5 Stabiliteit
      • 4/5 Bewegingsvrijheid
      Sohaila, ZwitserlandGeverifieerde koper7m geleden

      Antwoord van de verkoper

      Bonjour Sohaila
      Je vous remercie pour votre retour d'expérience sur le taillant de nos maillots.
      Je vous confirme qu'il faut nous rapporter le maillot dans votre magasin le plus proche, la taille ne vous correspondant pas, nous échangerons volontiers pour la bonne.
      Excellente fin de…

      Ottima scelta

      Buona tenuta e vestibilità. Felice dell'acquisto
      • 5/5 Chloorbestendig
      • 5/5 Stabiliteit
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding