Palet iyi, ölçü sıkıntılı
Bu modeli yıllardır kullanıyorum, performansından da memnunum aslında. Sadece ölçü biraz sıkıntılı, 38 giyiyorum 38-39 biraz bol oluyor, bir küçüğü de çok sıkı. Kullandıkça da gevşediği için bir süre sonra ya hafif bol kullanmam gerekiyor ya da eskimeden değiştirmem.
- Voortstuwing
- Spiertraining
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

