Is ok
Moest een aanpassing maken voor mijn fiets
- Gemakkelijk in gebruik
- Stabiliteit
- Modulariteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Moest een aanpassing maken voor mijn fiets
Um acessório prático e eficaz
Très pratique et peut se démonter pour l'emmener par exemple en vacances .
Cumple su función
Se monta en 5 minutos, la bici queda bien sujeta y puedes realizar las limpieza y mantenimiento cómodamente.
Stojak jest na tyle lekki, że bez problemu przenoszę go między piwnicą a ogrodem, kiedy chcę umyć rower. Bardzo poręczny gadżet, przy czym przy oponach z szerokim klockiem (MTB) trzeba materiał uchwytu trochę naciągnąć, żeby koło weszło do samego końca.
O suporte cumpre perfeitamente a sua função, é prático de usar e permite ter a bicicleta bem arrumada.
Simple, pratique et convient a tous mes velos
Excellent value for money really sturdy does exactly what it’s made for
facile à monter