Verdeling voor 1434 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Ademend trainingspak voor kinderen blauw en paars
5
Percentage gevuld: 82.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Ademend trainingspak voor kinderen blauw en paars
4
Percentage gevuld: 13.1%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Ademend trainingspak voor kinderen blauw en paars
3
Percentage gevuld: 2.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Ademend trainingspak voor kinderen blauw en paars
2
Percentage gevuld: 0.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Ademend trainingspak voor kinderen blauw en paars
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

bon produit

bon produit
  • 4/5 Eenvoudig onderhoud
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Warmte
sport, FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden

bun

bun
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Adrian, RoemeniëGeverifieerde koper3m geleden

Foarte fain

Foarte fain
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Andreea, RoemeniëGeverifieerde koper3m geleden

Super coupe

Très joli survêtement, ça grandit beaucoup ma fille..
La matière du tissu est très agréable et extensible.. parfait pour le sport.

J'ai pris du 7/8 ans et ma fille à 5 ans et ça lui va déjà, surtout le pantalon, la veste reste un peu grande.
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Audrey, FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden

Чуден!

Практичен и удобен.
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
  • 5/5 Rekbaar
Десислава, BulgarijeGeverifieerde koper3m geleden

Sportovní teplákovka

Příjemný materiál, upnutý střih. Leginy pohodlné, pěkně drží, pas akorát, při pohybu drží. Mikina moc pěkná. Dcera nosí velmi ráda.
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Hana, TsjechiëGeverifieerde koper3m geleden

Lányom szereti

Lányom szereti
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Erzsébet, HongarijeGeverifieerde koper3m geleden

Bom produto

Bom produto
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
soares, PortugalGeverifieerde koper3m geleden

Wow

Esta muy bien
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
ABDUL SAMED, SpanjeGeverifieerde koper3m geleden

Super agréable. Ma fille l'uti...

Super agréable. Ma fille l'utilise pour la course a pied principalement
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Kathleen, FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden