Bequem
Meine Tochter trägt Hosen wie auch Pulli sehr gern. Pflegeleicht und bequem
- Eenvoudig onderhoud
- Rekbaar
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Meine Tochter trägt Hosen wie auch Pulli sehr gern. Pflegeleicht und bequem
dieťa sa v tom nepotí a pred chladom v telocvični ochráni
tenké, nepotí sa, strečový materiál
Aynısından kizlarima aldım biraz üstun arka kısmı uzun geldi onun dışında rahat bir takim
Üç kiZima da aldım çok guZel
Çok güzeldi begendim
Bueno, bonito y barato, además de cómodo, calentito, moderno... Versátil para varios deportes y vistoso.
comoda
Kızım için aldık, jimnastikte giyiyor ve hareketlerini daha rahay yapıyor.
Agréable a porter selon ma fille !