Top!
De très belle qualité le short est confortable et la couleur n’a pas bougé!
- Eenvoudig onderhoud
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
De très belle qualité le short est confortable et la couleur n’a pas bougé!
Comodo e pratico
Jolie coupe, léger, effet 2 en 1, pratique avec le short moulant en dessous
Tres bon a chat ma dille Les adore
Le short intérieur ne maintient pas assez: pour ce genre de modèle, on attendrait qu'il soit plus ajusté, mais il flotte aussi.
Correct
Muy cómodo y diseño chulísimo.
Te groot voor decmaat
bardzo ładne i wygodne po sezonie letnim stały się ulubionymi spodenkami ma wf
Short confortable