Les utilizo para trabajar todo...
Les utilizo para trabajar todo el año y protegerme del sol
- Warmte
- Stabiliteit
- Sneldrogend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Les utilizo para trabajar todo el año y protegerme del sol
Bien, elles tiennent encore en haut des avant-bras après plusieurs lavage
Très bien
Fajne ocieplenie przy chłodniejszych dniach. Polecam jednak wziąć rozmiar większy w przypadku większych ramion.
après lavage à 30 degrés comme conseillé le produit se détend et le coté esthetique en prend un sacré coup comme beaucoup de produits chez decathlon
Mijn armstukken zitten mooi strak om mijn arm alleen boven bij de bovenarm is ie wat ruim omdat ik nogal dunne bovenarmen heb ,hij blijft evengoed wel zitten.Het best is om zelf te passen hoe ie zit.
Finalmente ho trovato dei manicotti un po felpati all interno per le corse piu lunghe e di sera, mi sn trovata molto bene
Je les ai utilisé pour Lille Hardelot, parfaites.
Aucun problème 👍
Au top Au quotidien comme dans le sport