Verdeling voor 373 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Armstukken voor koud weer zwart
5
Percentage gevuld: 81.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Armstukken voor koud weer zwart
4
Percentage gevuld: 15.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Armstukken voor koud weer zwart
3
Percentage gevuld: 1.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Armstukken voor koud weer zwart
2
Percentage gevuld: 0.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Armstukken voor koud weer zwart
1
Percentage gevuld: 0.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Podemos andar de t-shirt mesmo ao frio

Mantem e regula o calor e a sudacão. Perfeito para andar de bici ou caminhar por tempo frio.
  • 5/5 Sneldrogend
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Stabiliteit
Cristovão, PortugalGeverifieerde koper2j geleden

Top Preis-Leistungsverhältnis

Hält gut warm in der Übergangszeit oder auch an kühlen Morgen. Der Halt ist ebenfalls sehr gut, sofern man die richtige Größe erwischt. Kann ich definitiv weiterempfehlen!
  • 5/5 Sneldrogend
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Stabiliteit

Une très bonne paire de manchettes pas trop cher

Je les utilise régulièrement elles sont agréables à porter, relativement facile à enfiler elle ne tombe pas et surtout protège bien du froid, jusqu'à un certain point après il faut comme toujours superposer les couches.
  • 5/5 Sneldrogend
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Stabiliteit

.

.
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Sneldrogend
  • 4/5 Warmte
Pierpaolo, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

manchettes agréables à porter,…

manchettes agréables à porter, utilisées le mois dernier lors de sorties
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Sneldrogend
Dominique, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Fait le job...

Fait le job...
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Sneldrogend
Gilles, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

GENIAL POUR LA DEMI-SAISON

Au top pour garder les bras au chaud en démarrant au petit matin, après il est hyper facile de les rouler aux poignets ou de les enlever. Bonne protection thermique
  • 5/5 Sneldrogend
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Stabiliteit
olivier, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Tutto bene

Sono contento mi serviva così
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Sneldrogend

Calientan bastante

Me gustan mucho. Se adaptan bien a tu brazo, y son bastante cálidos. Volvería a comprar.
  • 4/5 Sneldrogend
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Stabiliteit

Antwoord van de verkoper

Hola Darío, 

¡Gracias por dejarnos tu opinión!

Nos complace conocer tu satisfacción y esto nos anima para seguir trabajando y mejorando nuestros productos y servicios día a día.

Un saludo.




Eduardo Gonzalez DECATHLON

Excelente

Muitos bom
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Stabiliteit