Verdeling voor 2879 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Backpack Travel 500 Organizer 40 l groen
5
Percentage gevuld: 84.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Backpack Travel 500 Organizer 40 l groen
4
Percentage gevuld: 11.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Backpack Travel 500 Organizer 40 l groen
3
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Backpack Travel 500 Organizer 40 l groen
2
Percentage gevuld: 0.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Backpack Travel 500 Organizer 40 l groen
1
Percentage gevuld: 1.1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

forse un pò troppo ispirato ad...

forse un pò troppo ispirato ad una valigia per essere uno zaino di tutti i giorni, ma se ci si organizza bene con gli spazi è abbastanza utilizzabile anche per le avventure quotidiane. ottima capienza comodissimo. E...se avanza spazio a me, potete stare tranquilli che ci andrà tutto quello che metterete :)
  • 4/5 Meerdere vakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Vergrendelmechanisme
  • 5/5 Draagcomfort
Domenico, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Super batoh aj do Ryanair lietadla

šla som ním Ryanairom a v pohode nemusela som doplácať nič. Je to fakt super batoh, vždy sa teším ked sa donho mozem zbalit, ma pevny chrbát, plno priehradiek a že sa dá rozipsovat ako kufor je najlepsie. Da sa pekne stiahnut zboku tak vyzera mensi ked treba. Akurát ta predná strana je taka pogumovana a vyzera trosicka pokrcene. Aj ked je to
  • 5/5 Vergrendelmechanisme
  • 5/5 Meerdere vakken
  • 5/5 Draagcomfort
Ivana, SlowakijeGeverifieerde koper1j geleden

praktikus, de sérülékeny

A táska kialakítása praktikus, a clamshell design és a belső zsebek miatt nincs szükség külön rendszerező táskákra. A külső oldalsó zsebek is jól használhatóak. A dizájnban csak a hófehér cipzár nem tetszik, ha fekete lenne sokkal jobban mutatna a táska. Jó lenne ha a derékpántok levehetőek lennének, repülős utazásnál csak útban vannak és
  • 5/5 Vergrendelmechanisme
  • 5/5 Draagcomfort

Top

très content du rapport qualité prix de ce sac de voyage. Utiliser autant en train/avion/voiture/métro. En mobilité pro ou voyage perso. Très pratique pour ce déplacer sur des trajets de faible durée.
  • 5/5 Vergrendelmechanisme
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Meerdere vakken
  • 5/5 Draagcomfort
Baptiste, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Super mais pas assez de réglages

Super sac pour partir en voyage et l'utiliser en bagage cabine. Les compartiments sont bien conçus, et l'ouverture valise et très pratique. Ce n'est évidemment pas un sac de treck en revanche, car il manque notamment le filet dans le dos et le confort est limité. Un point négatif pour ma part, étant petite, je n'arrive pas à régler
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Meerdere vakken
  • 3/5 Draagcomfort

Nickel sur tous les…

Nickel sur tous les points 👍🙂
  • 5/5 Vergrendelmechanisme
  • 5/5 Meerdere vakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Draagcomfort
Raphaël, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Sac

Parfait
    Yannick, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Buon prodotto

    Comodo e capiente. Nel caso servisse da bagaglio a mano per rientrare nelle misure consentite dalle compagnie più restrittive è necessario non riempendo del tutto e regolare le dimensioni con le cinghie.

      Prima rugzak. Fijn formaat

      Zit goed tijdens lange wandeling.
      • 4/5 Vergrendelmechanisme
      • 3/5 Meerdere vakken
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Draagcomfort
      Jouktje, NederlandGeverifieerde koper1j geleden

      çok kullanışlı

      Bütün yaz her yere bu çantayla gittim. Ve içine inanılmaz fazla eşya alıyor. 2 haftalık tatillerim için bile yeterli sayıda eşya aldı. Gözleri oldukça kullanışlı. Taşıması da bel desteği olduğu için ağrıtmıyor çok rahat oluyor.