Un petit élément réfléchissant…
Un petit élément réfléchissant aurait été un petit plus
- Weersbestendig
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Compatibiliteit
- Gemakkelijk aan en uit
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Un petit élément réfléchissant aurait été un petit plus
convient parfaitement à mon vélo. rien à redire
Usage détourné en protection en housse barbecues
Excellent
il est parfait 👍
Couvre bien le vélo, maintenant on va attendre la résistance
Bardzo dobry pokrowiec, chroni przed deszczem i śniegiem
Výborný pomocník na cestách, při nepříznivém počasí, k uskladnění. I dvě kola se nám pod to vešly, když jsme stanovali. Rozhodně doporučuji, máme už druhý pro další kolo
Pratique et efficace !
Bis auf das Befestigen unter dem Fahrrad ist alles gut.