Verdeling voor 574 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Bikinibroekje voor dames tanga Lulu borneo zwart
5
Percentage gevuld: 80.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Bikinibroekje voor dames tanga Lulu borneo zwart
4
Percentage gevuld: 13.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Bikinibroekje voor dames tanga Lulu borneo zwart
3
Percentage gevuld: 4.5%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Bikinibroekje voor dames tanga Lulu borneo zwart
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Bikinibroekje voor dames tanga Lulu borneo zwart
1
Percentage gevuld: 0.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Vsi izdelki so odlicni

Zelo sem zadovoljna z vašimi izdelki

    Antwoord van de verkoper

    Pozdravljeni,


    hvala za vašo oceno. Veselimo se vaših povratnih informacij! To je naša motivacija za nadaljno izboljšavo ponudbe.


    Lep pozdrav,


    Anita

    Perfetto

    Perfetto
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    De Diez

    Como siempre un 10, en atención e información. Siempre es un placer comprar en vuestras instalaciones, profesionales 100%

      bello

      comodo

        Ok

        Ok
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        Bikini felső és alsó

        Megfelelő méret, kényelmes

          Цветът не беше същият, но ми харесва качеството

          Цветът на снимката беше по-скоро тюркоаз,а получих зелено. Харесва ми модела бански.Харесва ми материята.

            Recomendo

            Excelente qualidade

              StraComodo

              StraConsiglio

                Bello Slip bagno donna

                Mi serviva uno slip verde e ho trovato questo della mia taglia: bello e comodo. Peccato che si debba stare attenti a riposizionare la fodera bianca quando indossato

                  Antwoord van de verkoper

                  Gentilissima Laura, grazie per l'ottima recensione!

                  Siamo felici che la sua esperienza con il costume slip BORNEO sia stata positiva e che ne abbia apprezzato design e comodità! Speriamo di avere la sua opinione anche ai prossimi acquisti!

                  La ringraziamo per il tempo che ci ha…