Très belle veste
Très belle veste
- Rekbaar
- Zachtheid
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très belle veste
Souhait d'une gamme de couleurs plus étendue. Marron,vert,orange...
Bon produit correspondant à mes attentes.
La tengo sempre in auto per i cambiamenti di temperatura repentini, ottima vestibilità buon tessuto traspirante ma protegge dal freddo. Se proprio dovessi trovare un difetto le tasche poco profonde.
Nickel
Sweat pour le quotidien.. Tient chaud.
Très bon article
Parfait. À voir au premier lavage
çok rahat, güzel kumaşlı f/p ürünü
Muy fino