Super ok
Super ok
- Comfort
- Compactheid
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super ok
Kendim için aldım çok kaliteli ve rahat taşımasıda gayet kolay çok hoşuma gitti ama keşke kılıfı da içinde olsaydı ekstra kılıfta almak gerek.
Confortable et pratique
Bir başka mağazadan bir çok kez kamp sandalyesi almama rağmen, hepsi bir kaç sefer kullanımda zarar gördü. Ancak Decatthlondan aldıktan sonra bundan önceki aldıklarımın gerçekten kalitesiz olduğunu anladım. Çok rahat ve çok kaliteli, kumaşıda gerçekten harika.
Çok sağlam bir sandalye. 3 yıl önce aldıklarımızı hala kullanıyoruz. Buna da oğlumuz için aldık.
kalite
Bon produit
Bayağı sağlam ve güzel kaliteli hissettiriyor katlarken poşetli değilde lastikli olması bence daha iyi poşetle uğraşıyorsun ve yırtılabiliyor falan lastik çok iyi biraz oturma alanı dar demiyeyim de fazla normal boyutta esneme payı yok gibi düşünün eğer 95+ysanız zorlar ben 85 im rahat oturabiliyorum
kalitesi ve rengi harika ,çok beğendik
çok güzel hafif, sağlam ve kullanışlı