şık ve kullanisli
şık ve kullanisli
- Isothermisch
- Draagcomfort
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
şık ve kullanisli
Un sac isotherme très efficace et très pratique! Un très bon investissement!
Çok rahat ve karşılığını veriyor
Bien
Güzel ürün
Ho acquistato questo zaino termico da 30 litri per le giornate di mare in famiglia e ne sono pienamente soddisfatto. La capienza è straordinaria, si riescono a conservare cibo e bevande per 3 o 4 persone senza problemi. L'isolamento termico è davvero buono. Anche sotto il sole, con un paio di "ghiacciolini" all'interno, mantiene tutto fresco fino a
Idéal pour les randonnées ...
Très bon produit
Güzel ürün kullandık
Güzel kullanışlı ve dayanıklı