Verdeling voor 2084 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Compressiekousen blauw
5
Percentage gevuld: 73.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Compressiekousen blauw
4
Percentage gevuld: 17.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Compressiekousen blauw
3
Percentage gevuld: 4.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Compressiekousen blauw
2
Percentage gevuld: 1.3%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Compressiekousen blauw
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

A la hauteur

Elles tiennent bien au niveau du mollet, sans pour autant être trop serrées
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Chloé, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

1ere fois

1ere fois que j'utilise ce genre de chaussettes. Elles sont difficiles à enfiler mais cela doit être normale. Je n'ai pas l'impression de ressentir les bienfaits. Je les trouve un peu chères.
  • 2/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 3/5 Comfort
  • 3/5 Veelzijdigheid
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Gwladys, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Calcetines

Cómodos y transpirables
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Très bien

Très bien
  • 3/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Veelzijdigheid
  • 4/5 Comfort
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Eric, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Satisfaction

Très content de mon achat,j'avais déjà des chaussettes de compression,qui faisaient accordéon sur la jambe,celles de chez décathlon super ,elles tiennent bien ,faciles ,vraiment super.
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Comfort
  • 4/5 Veelzijdigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
JEAN CLAUDE, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Compression élevé

Je chausse en 42, et j'ai pris du 39/42 et la compression est très élevé au niveau du pied et ne me permet pas de porter ces chaussettes pour de la récupération, mais seulement seulement lors de l'effort sous risque d'engourdissement. Les chaussette sont un peu compliqué à mettre, mais ce qui est normal au vu de leur fonction.
  • 3/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 3/5 Comfort
  • 3/5 Veelzijdigheid
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Oui mais à voir après lavage

Oui,mais attention à la taille un peu petite
  • 4/5 Comfort
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Gemakkelijk in gebruik
DOMINIQUE, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

chaussettes

Très confortable, idéale pour les transports en avion, je recommande
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
CHRISTELLE, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

calidad/precio correctos

Los adquirí por molestias en los gemelos, y cumplen su función para un corredor amateur. Quizás, para un uso mayor y recuperación/prevención de lesiones, se requeriría algo más profesional.
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
José Carlos, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

elles sont très bien...

Mon mari m'a offert ces chaussettes de compression sur les conseils de son kiné effectuer un vol long courrier en avion ou les jambes restent pliées longtemps sans bouger Et effectivement cela me fut très utile.
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Comfort
  • 4/5 Veelzijdigheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Alessia, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden