Maillot trop beau
Super bien taillé. Il me va à merveille !
- Bestand tegen de impact van golven
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super bien taillé. Il me va à merveille !
Conforme à l'annonce, fait le job et pas encombrant
Conforme à l'annonce, fait le job et pas encombrant
Dit is een heel fijn badpak. Had van mij ook in meerdere variaties aangeboden mogen worden.
Me gustó para la playa
Un diseño muy bonito , sienta perfecto y al ser reductor hace una bonita figura , mas teníais que tener así.
RAS
Très bien
J'ai pu testé ce maillot en eau libre. Bon maintien et très joli.
Par contre decathlon a des problèmes avec les tailles et j'ai dû prendre 2 tailles au dessus pour être bien.
Deseni, kalınlığı, çabuk kuruması çok iyi. 5 senedir kayaliklara bile oturduğum oldu, deforme olmadı 👏🏻👏🏻👏🏻 lastikleri 30 derecede deterjanla yıkama rağmen salmadi hiç 🫶🏻