Harika!
Deseni, kalınlığı, çabuk kuruması çok iyi. 5 senedir kayaliklara bile oturduğum oldu, deforme olmadı 👏🏻👏🏻👏🏻 lastikleri 30 derecede deterjanla yıkama rağmen salmadi hiç 🫶🏻
- Bestand tegen de impact van golven
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

