Ben fatto. Non so se ho sbagli...
Ben fatto. Non so se ho sbagliato io taglia o vi conviene prendere una taglia più piccola
- Chloorbestendig
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ben fatto. Non so se ho sbagliato io taglia o vi conviene prendere una taglia più piccola
Comodo
Good fit
Tôi mua đồ bơi 1 mảnh mặc hơi rộng , chắc do lần đầu mua on line nên chưa biết rõ phiên các số đo. Tôi ngại đổi nên vẫn mặc bơi. Chất liệu vải và thiết kế tốt. Nâng ngực tốt.
TRES BIEN
C'est mon deuxième Je l'utilise en natation en kiné balneo Confortable résistant prix attractif
Bardzo fajny kostium, wygodny, nie krępuje ruchów
Nu se ridică în timpul înotului. Calitate bună. Se întinde bine pe corp.
Utilizzato per circa 35 ore, una volta alla settimana, lavato sempre a mano. Il tessuto del costume è già rovinato in diversi punti, non resistente al cloro fino a 100 ore come indicato nel portale
Super maillot de bain pour l'aquagym !