Verdeling voor 1262 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Dameshoodie katoen bruin
5
Percentage gevuld: 79.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Dameshoodie katoen bruin
4
Percentage gevuld: 16.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Dameshoodie katoen bruin
3
Percentage gevuld: 3.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Dameshoodie katoen bruin
2
Percentage gevuld: 0.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Dameshoodie katoen bruin
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    super comoda, me he comprado u...

    super comoda, me he comprado una en blanco
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Barbara, SpanjeGeverifieerde koper6m geleden

    Confort

    Confortable et passe partout
    Exactement ce quil me fallait.
    Je recommande 👍
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Stéphanie, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    pull super confortable

    pull super confortable
    • 5/5 Zachtheid
    • 4/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    lise, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    très bonne qualité

    très bonne qualité
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    guittonneau , FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    De haute qualité !

    De haute qualité !
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Dina, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Je l’adore tellement !

    Je l’adore tellement !
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Dina, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Très confortable et très agréa...

    Très confortable et très agréable à porter
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    CÉLINE, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Bien pour ado

    Bien pour ado
    • 4/5 Rekbaar
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Warmte
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    PERNELLE, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Sweet à capuche

    Manque d'élasticité et manches trop courtes. Il manque également de choix dans les couleurs. Adapté plutôt au printemps car ne tient pas chaud du tout.
    • 1/5 Rekbaar
    • 2/5 Zachtheid
    • 1/5 Warmte
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 2/5 Look / Design
    nathalie, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden