Prise en main
Bonne prise en main, pas trop grande ni trop lourde, parfaite pour moi
- Vermogen
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bonne prise en main, pas trop grande ni trop lourde, parfaite pour moi
Léger
Ideal pistas el gimnasio
Mi si è aperto nello zaino perché il laccio e troppo grande e fa troppa frizione. Risolto tagliando la parte non necessaria.
Belle couleur mais goulot beaucoup trop large
Koku yapmıyor, ancak hafifi bir metal tadı geliyor
Bien
Borraccia perfetta, unica nota negativa che il boccaglio è troppo grande
Gourde très pratique et plus grande que la moyenne
Lo mejor de esta botella es que es super ligera, y su capacidad, el diseño es bonito y practico