Standard mais bien
Plutôt standard parmi les gels que j'ai essayés, mais de bonne qualité. Rien de spécial mais il fait bien le job.
- Energiewaarde
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
- Samenstelling
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Plutôt standard parmi les gels que j'ai essayés, mais de bonne qualité. Rien de spécial mais il fait bien le job.
Le goût et la texture me conviennent, digestion ok également
jak na moje potrzeby jest ok, spełnia swoje zadanie
Excellent produit
Used them for my half marathon worked really well.
Bardzo dobre żele, sprawdziły się na półmaratonie Slężańskim
nos préférés
Je n’aime pas le goût de ce produit, je n’en reprendrais pas même si c’est pratique
Świetny stosunek jakości do ceny, smaki całkiem fajne. Jeszcze nigdy nie miałam problemów żołądkowych po tych żelach. Polecam!
Efficacité et facilité d’utilisation