Verdeling voor 266 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Energiegel voor inspanningen van minder dan 3 uur rode vruchten Energy Gel x20
5
Percentage gevuld: 42.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Energiegel voor inspanningen van minder dan 3 uur rode vruchten Energy Gel x20
4
Percentage gevuld: 15.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Energiegel voor inspanningen van minder dan 3 uur rode vruchten Energy Gel x20
3
Percentage gevuld: 10.5%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Energiegel voor inspanningen van minder dan 3 uur rode vruchten Energy Gel x20
2
Percentage gevuld: 9.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Energiegel voor inspanningen van minder dan 3 uur rode vruchten Energy Gel x20
1
Percentage gevuld: 21.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

buen recuperador

es un buen recuperador y aporta mas energía y tiene un buen sabor
  • 5/5 Energiewaarde
  • 4/5 Vermindert vermoeidheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Verbetert prestaties
  • 5/5 Look / Design
Alberto, SpanjeGeverifieerde koper4m geleden

Gels qui fuient... conditionnement à revoir...

Tout juste réceptionnés, pas encore testés.
Je rejoins les avis qui déplorent des fuites dans certains gels. Le colis est donc inondé de gel sucré jusqu'au carton...
L'idée de Décathlon de produire eux-mêmes leurs gels est louable, mais il faut de toute évidence revoir le packaging.
  • 3/5 Energiewaarde
  • 3/5 Vermindert vermoeidheid
  • 3/5 Verbetert prestaties
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1/5 Look / Design
Aurélien, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour ,

Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour sur nos Gel énergétique moins de 3 heures fruits rouges, Energy Gel x20. Je suis navré d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes de fuites avec votre commande.

Nous comprenons tout à fait votre…

bon goût

bon goût
  • 5/5 Energiewaarde
  • 5/5 Vermindert vermoeidheid
  • 5/5 Verbetert prestaties
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
jerome , FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Gel energétique 3heures

Bon produit efficace , le gout est moyen mais il se prends sans problème
  • 4/5 Energiewaarde
  • 4/5 Vermindert vermoeidheid
  • 4/5 Verbetert prestaties
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Thierry, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Pas mauvais, digeste

L'impression de manger une grenadine concentrée, certainement le goût qui passe le mieux. Pas de soucis digestif notable sur des sorties de 2h. Le rapport qualité apport glucidique - prix est excellent.
Il mériterait d'être un tout petit peu plus facile à ouvrir.
  • 4/5 Energiewaarde
  • 5/5 Vermindert vermoeidheid
  • 5/5 Verbetert prestaties
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
ELODIE, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Muito bom Mas caro

Muito bom Mas caro
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding

gel qui passe très bien pour m...

gel qui passe très bien pour moi, et le goût est bon
  • 5/5 Energiewaarde
  • 5/5 Vermindert vermoeidheid
  • 5/5 Verbetert prestaties
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
cyril , FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Très mauvais goût

Très mauvais goût
    Thierry, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour,

    Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour sur notre Gel énergétique moins de 3 heures fruits rouges, Energy Gel x20. Je suis navré d'apprendre que le goût ne vous a pas convenu.

    Nous comprenons que le goût est un aspect essentiel, surtout…

    Bon gout

    Bon gout
    • 5/5 Energiewaarde
    • 4/5 Vermindert vermoeidheid
    • 5/5 Verbetert prestaties
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Mehdi, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

    Dobre w smaku i dobry stosunek...

    Dobre w smaku i dobry stosunek jakości do ceny!
    • 4/5 Energiewaarde
    • 4/5 Vermindert vermoeidheid
    • 4/5 Verbetert prestaties
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding