Verdeling voor 832 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fiets bidon Syssa Race roestvrij staal 750 ml
5
Percentage gevuld: 61.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fiets bidon Syssa Race roestvrij staal 750 ml
4
Percentage gevuld: 18.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fiets bidon Syssa Race roestvrij staal 750 ml
3
Percentage gevuld: 8.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fiets bidon Syssa Race roestvrij staal 750 ml
2
Percentage gevuld: 6.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fiets bidon Syssa Race roestvrij staal 750 ml
1
Percentage gevuld: 5.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Drinkfles lekt

Lekt tijdens het drinken. Niet aan te raden.
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 4/5 Stevigheid
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design

Goed voor thuisgebruik

Voor thuisgebruik werkt dit goed.
Voldoende debiet
Bij gebruik op de wegfiets rammelt de fles de hele tijd, vervelend
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
jeroen, BelgiëGeverifieerde koper9m geleden

uitstekende drinkbus

deze drinkbus drinkt zeer gemakkelijk en houdt geen smaken vast
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Stevigheid

Antwoord van de verkoper

Beste Eddy


Bedankt voor het schrijven van je review. Fijn dat je tevreden bent met je aankoop.

Hopelijk tot binnenkort in onze winkel.


Sportieve groet.


SABRINA Onthaalhostesse 

Decathlon…

ottima borraccia, il materiale...

ottima borraccia, il materiale esterno tende un po' a rigarsi
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 4/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Stefano , ItaliëGeverifieerde koper1d geleden

Acheté pour la belle esthétiqu...

Acheté pour la belle esthétique de l’inox Poli, qui allait bien avec mon vélo titane gravel Triban Malheureusement, après moins d’un mois d’utilisation, l’inox est tout rayé par les allers retours dans le porte bidon en plastique et ça n’a plus du tout l’aspect initial !
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 1/5 Stevigheid
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Philippe , FrankrijkGeverifieerde koper6d geleden

Gute robuste Trinkflasche fürs Radfahren und andere Aktivitäten

Die Flasche macht einen hochwertigen Eindruck, ist dank Edelstahl geschmacksneutral und passt gut in normale Flaschenhalter. Die 750 ml Volumen sind für längere Ausfahrten praktisch. Wichtig ist nur, dass sie nicht isoliert ist – kalte Getränke bleiben also nicht besonders lange kühl. Insgesamt eine gute Alternative zu Kunststoffflaschen, wenn man
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Michael, OostenrijkGeverifieerde koper6d geleden

Lo compré para evitar plástico...

Lo compré para evitar plástico y por la capacidad. Va bien pero tienes que asegurarte muy mucho de que queda muy bien cerrado si no pierde agua.
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 4/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Silvia , SpanjeGeverifieerde koper1w geleden

Esztétikai karcokon kívül telj...

Esztétikai karcokon kívül teljesen megfelelően működik
    Szabadi Máté, HongarijeGeverifieerde koper1w geleden

    Una maravilla

    Ideal. No volveré a las botellas de plástico. El sistema de entrada de aire para que salga el agua es ideal. Totalmente recomendable.
      ADRIAN G, SpanjeGeverifieerde koper1w geleden

      Perfecta

      Mantiene bien el frío
      • 5/5 Vermogen
      • 5/5 Beperkt smaak en geur
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design