Drinkfles lekt
Lekt tijdens het drinken. Niet aan te raden.
- Vermogen
- Beperkt smaak en geur
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Lekt tijdens het drinken. Niet aan te raden.
Voor thuisgebruik werkt dit goed.
Voldoende debiet
Bij gebruik op de wegfiets rammelt de fles de hele tijd, vervelend
deze drinkbus drinkt zeer gemakkelijk en houdt geen smaken vast
Beste Eddy
Bedankt voor het schrijven van je review. Fijn dat je tevreden bent met je aankoop.
Hopelijk tot binnenkort in onze winkel.
Sportieve groet.
SABRINA Onthaalhostesse
Decathlon…
ottima borraccia, il materiale esterno tende un po' a rigarsi
Acheté pour la belle esthétique de l’inox Poli, qui allait bien avec mon vélo titane gravel Triban Malheureusement, après moins d’un mois d’utilisation, l’inox est tout rayé par les allers retours dans le porte bidon en plastique et ça n’a plus du tout l’aspect initial !
Die Flasche macht einen hochwertigen Eindruck, ist dank Edelstahl geschmacksneutral und passt gut in normale Flaschenhalter. Die 750 ml Volumen sind für längere Ausfahrten praktisch. Wichtig ist nur, dass sie nicht isoliert ist – kalte Getränke bleiben also nicht besonders lange kühl. Insgesamt eine gute Alternative zu Kunststoffflaschen, wenn man
Lo compré para evitar plástico y por la capacidad. Va bien pero tienes que asegurarte muy mucho de que queda muy bien cerrado si no pierde agua.
Esztétikai karcokon kívül teljesen megfelelően működik
Ideal. No volveré a las botellas de plástico. El sistema de entrada de aire para que salga el agua es ideal. Totalmente recomendable.
Mantiene bien el frío