è la seconda che compro, la pr...
è la seconda che compro, la preferisco alle borracce di plastica.
- Vermogen
- Beperkt smaak en geur
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
è la seconda che compro, la preferisco alle borracce di plastica.
Parfait pour commencer à s’éloigner des plastiques sans perdre sa praticité
Simplemente perfecto
ottimo prodotto, non odora, come le borracce in plastica, poco resistente perchè una volta caduta si è subito deformata, ma comunque un buon prodotto.
Szczelność to jedyny minus
Ogólnie spoko
bon bidon sans goût et assez pratique, seulement peu adapté à de nombreux porte-bidons testez les 2 avant achat !
Bonne gourde qui tiendun peut le froid
Znakomity bidon. Jest szczelny, idealnie trzyma się w uchwycie, ma osłonkę na dzióbek, dzięki czemu nie gryziemy piachu przy każdym łyku, a do tego nawet przy dłuższym przebywaniu w nim woda nie nabiera zapachu.
Bonne contenance mais pas facile à nettoyer
Prettige dop en door materiaal hygienisch