Verdeling voor 1475 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
5
Percentage gevuld: 73.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
4
Percentage gevuld: 16.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
3
Percentage gevuld: 5.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
2
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

gants chaud

de qualité et très fonctionnel
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 4/5 Waterafstotend
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Khemais , FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

nice

nice

        Polecam, bo sprawdzają się

        Jeśli szukasz rękawiczek, które są praktycznym i budżetowym rozwiązaniem na mroźne dni, model 900 to solidny kandydat.
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Waterafstotend
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        Kowalski, PolenGeverifieerde koper8m geleden

        Isolation jusqu'au bout des doigts

        Un bout de doigt n'est pas bien rempli !
        • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Look / Design
        • 4/5 Waterafstotend
        • 3/5 Winddicht
        • 4/5 Warmte

        bardzo ciepłe rękawiczki, idea...

        bardzo ciepłe rękawiczki, idealne na zimne dni na rower
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Waterafstotend
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        Tiennent bien chaud

        Tiennent parfaitement chaud pour le moment, à voir quand il fera -5 degrés.
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Waterafstotend
        • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        Léo, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

        Parfait

        Gants utilisés en hiver pour le vélo/taff donc départ tôt le matin, sous le vent et la pluie avec des températures autour de 5°C.
        Je n'ai jamais eu froid aux mains, même après 30mn de vélo.
        Les bandes réfléchissantes sont bien pensées pour signaler son changement de direction.
        Un peu encombrant/épais mais pas de magie si on veut avoir
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Waterafstotend
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        Will, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden