Déçu car une couture…
Déçu car une couture à rapidement lâchée sur une paume de la main mais recousue sinon je recommande
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Winddicht
- Warmte
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Déçu car une couture à rapidement lâchée sur une paume de la main mais recousue sinon je recommande
fajne rękawiczki na rower wygodne dobre na zime
Consiglio questi guanti tecnicamente ottimi
Rukavice sedí dobře na ruce mě ale tlačí gelové vložky ( já to nemusím u žádných )za mě malá hřejivost od -6 už zebou prsty
RAS
Szuper
Kedves Szabó!
Köszönjük szépen, hogy időt szakítottál arra, hogy értékelted termékünket. Örömmel értesültünk arról, hogy igényeidnek megfelelő termékkel tudtunk szolgálni számodra.
Bízunk abban, hogy továbbra is vásárlóink körében…
Muy bien para el frío
Würde ich wieder kaufen
Würde ich wieder kaufen
Utilisé par temps froid (-2)et durée de 3 heures environ, parfait pour moi.Après oui, on a pas les mains chaudes non plus mais rapport qualité prix rien à dire.