Utilisé par temps froid…
Utilisé par temps froid (-2)et durée de 3 heures environ, parfait pour moi.Après oui, on a pas les mains chaudes non plus mais rapport qualité prix rien à dire.
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Winddicht
- Warmte
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Utilisé par temps froid (-2)et durée de 3 heures environ, parfait pour moi.Après oui, on a pas les mains chaudes non plus mais rapport qualité prix rien à dire.
parfait
Excellent produit
Parfait pour l'hiver, notamment en vélo. Tiens vraiment chaud.
Au top pour l'hiver. Indispensable par temps froid
1.反光性佳,提高騎乘安全性 2.保暖性與防風性佳,適合冬季騎乘時配戴
Parfait
Produit correct
Chaleur agréable