De handschoenen doen wat ze be...
De handschoenen doen wat ze beloven, geen koude handen meer in de winter.
- Warmte
- Winddicht
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
De handschoenen doen wat ze beloven, geen koude handen meer in de winter.
Eerst keer gebruikt met temperaturen tegen het vriespunt en nog steeds koude vingers .
Lekker warme handschoenen.
Met extra reflectie voor veiligheid
Zeer warm
Ik was op zoek naar deftige handschoenen om in de winter naar het werk te fietsen. Voor €40 zou ik wel verwachten dat deze handschoenen mijn vingers warm kunnen houden bij temperaturen rond het vriespunt of iets daaronder. Ik heb ze maar 1 keer gebruikt op weg naar het werk bij -2°C en mijn vingers waren ijskoud. Jammer. Ik zou ze liefst van al
Top handschoenen voor een kleine prijs!!
heel jammer maar te klein. Niet gebruikt.
Je suis très satisfait de cet achat
Très bonne paire de gant hivernale.
Polecam!