Verdeling voor 163 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
5
Percentage gevuld: 65%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
4
Percentage gevuld: 16%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
3
Percentage gevuld: 7.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
2
Percentage gevuld: 6.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
1
Percentage gevuld: 5.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

De handschoenen doen wat ze be...

De handschoenen doen wat ze beloven, geen koude handen meer in de winter.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Eerst keer gebruikt met temper...

Eerst keer gebruikt met temperaturen tegen het vriespunt en nog steeds koude vingers .
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Wijns Peter , BelgiëGeverifieerde koper7m geleden

Lekker warme handschoenen. Met...

Lekker warme handschoenen.
Met extra reflectie voor veiligheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Mariet, BelgiëGeverifieerde koper11m geleden

Zeer warm

Zeer warm
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Helaas niet warm genoeg voor de winter.

Ik was op zoek naar deftige handschoenen om in de winter naar het werk te fietsen. Voor €40 zou ik wel verwachten dat deze handschoenen mijn vingers warm kunnen houden bij temperaturen rond het vriespunt of iets daaronder. Ik heb ze maar 1 keer gebruikt op weg naar het werk bij -2°C en mijn vingers waren ijskoud. Jammer. Ik zou ze liefst van al
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1/5 Warmte
  • 4/5 Winddicht
Jeroen, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Warme handjes

Top handschoenen voor een kleine prijs!!
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Waterafstotend

te klein

heel jammer maar te klein. Niet gebruikt.
  • 3/5 Waterafstotend
  • 3/5 Winddicht
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Francis, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Gants hiver au top

Je suis très satisfait de cet achat
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
PAUL, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Bonne paire de gants hivernale

Très bonne paire de gant hivernale.
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Yves, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Polecam!

Polecam!