Verdeling voor 163 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
5
Percentage gevuld: 65%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
4
Percentage gevuld: 16%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
3
Percentage gevuld: 7.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
2
Percentage gevuld: 6.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 920 winter zwart
1
Percentage gevuld: 5.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Très decevants

Gants qui protègent très mal du froid ! Aucune efficacité !
  • 1/5 Warmte
  • 1/5 Winddicht
  • 2/5 Waterafstotend
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Look / Design
PAULINE, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Pauline,

Je vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre avis concernant les GANTS VELO 920 HIVER NOIR. Je suis sincèrement navré d'apprendre que ce modèle ne vous apporte pas la protection thermique attendue pour vos sorties.

La sensibilité au froid est une…

Arată și se simt promițător da...

Arată și se simt promițător dar la 0 grade sunt un dezastru, materialul reflectorizant se răcește, aduce temperatura de afară f aproape de degete, îngheață insuportabil iar eu nu sunt o persoană friguroasă sau cu circulație periferică proastă. Îmi pare rău că nu le-am putut testa când le-am luat, le-aș fi returnat instant. Oricum, pentru niste
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Radu, RoemeniëGeverifieerde koper4m geleden

Antwoord van de verkoper

Bună ziua,
Vă mulțumim pentru recenzie. Ne pare rău că produsul achiziționat nu a fost pe măsura așteptărilor tale.
Dacă produsul este intact și în termen, aveți posibilitatea de a-l returna în orice magazin Decathlon, pe baza bonului sau a achiziției înregistrate în cont, în termen de 2…

Bien chaud pour l’hiver

Permet de faire une sortie de deux heures à 2 degrés sans avoir froid au mains.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 3/5 Waterafstotend
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Mega polecam.

Mega polecam.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Hält nicht besonders warm, Ref...

Hält nicht besonders warm, Reflektionsbeschichtung ist sehr schnell hinüber, umständliches An -und Ausziehen
  • 2/5 Warmte
  • 3/5 Winddicht
  • 3/5 Waterafstotend
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Hans, DuitslandGeverifieerde koper4m geleden

Antwoord van de verkoper

Hallo Hans,

vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, uns dein Feedback zu den Fahrradhandschuhen 920 Winter schwarz zu geben.

Es tut uns sehr leid zu hören, dass dich das Modell in Bezug auf die Wärmeleistung und die Haltbarkeit der Reflektionsbeschichtung nicht überzeugen…

Nice and wind/water proof. Ide...

Nice and wind/water proof. Ideal if you typically get cold hands out riding
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 4/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Matthew James, Verenigd KoninkrijkGeverifieerde koper4m geleden

Ils font le job, très bonne pr...

Ils font le job, très bonne protection face au froid.
Utilisé par 2 degrés en Gravel pendant 2 heures et pas de sensation de froid.
Utilisation des commandes au guidon sans difficulté.
Pas encore essayé sous la pluie.
Je suis très satisfait de mon achats.

  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
christophe, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Bien

Quizá me equivoque en la talla
Si hace mucho frío van perfecto sino son calurosos
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 4/5 Waterafstotend
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Eduardo, SpanjeGeverifieerde koper4m geleden

    Keine Empfehlung

    Auf den ersten Blick wirken diese Handschuhe gut geeignet für Temperaturen um den Gefrierpunkt. Ich war damit rund zwei Stunden bei 2–4 °C auf dem Rennrad unterwegs. Während der Fahrt fiel mir – wie offenbar auch anderen – auf, dass der Stoff zwischen kleinem Finger und Ringfinger (im zusammenliegenden Bereich der Lobster-Konstruktion) deutlich
    • 1/5 Warmte
    • 1/5 Winddicht
    • 3/5 Waterafstotend
    • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Ki-Hyoun , DuitslandGeverifieerde koper4m geleden

    Antwoord van de verkoper

    Hallo Ki-Hyoun,

    vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, deine Erfahrungen mit den Fahrradhandschuhen 920 Winter schwarz zu teilen.

    Es tut uns sehr leid zu hören, dass du mit den Handschuhen bei Temperaturen um den Gefrierpunkt negative Erfahrungen gemacht hast und sogar den…