Verdeling voor 285 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
5
Percentage gevuld: 83.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
4
Percentage gevuld: 10.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
3
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
2
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
1
Percentage gevuld: 1.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Hafif ince elde yok gibi biraz pahalı bence

Hafif, ince, elde yok gibi,biraz pahalı bence. Eldivensiz sürüşlerimde bileğime baskı yüzünden parmaklarımda uyuşma oluşmuştu. Faydası olur diye aldım. Bilekte kibar bir yumuşaklık sağlıyor. İlk bisiklet eldivenim olduğu için, benim yorumuma güvenmeyin 😄 :D
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Comfort

Geniales para largos rides

Guantes muy cómodos para viajes largos en bicicleta, no hacen daño y el padding es el perfecto. Recomendables al 100%
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Graciela, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Hola Graciela,


Muchas gracias por escribir tu opinión en la página web de Decathlon, nos hace felices saber que has encontrado el producto que buscabas.

 

Nuestros equipos trabajan para satisfacer a nuestr@s usuari@s ciclistas, buscando la mejor calidad y…

Confort parfait.

Confort parfait.
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Demping
Frederic, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

160km. 0 douleur

J'ai essayé 4 paires de gants, ceux ci sont les meilleurs de loin. Merci Décathlon, vous avez vraiment fait quelque chose excellent. Ça vaut absolument le €20 en plus par rapport aux autres gants sur le marché.
    Henry, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Toujours le souci de…

    Toujours le souci de chez décathlon avec les étiquette ou couture avec fil qui démange à cause de la qualité, on retrouve même les petites étiquettes de T-shirt inutiles mais qui grattent, sinon c'est un bon produit.
    • 4/5 Comfort
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Demping
    Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Confortable

    Gants très confortable, épousent parfaitement la main sans trop la coller ce qui permet de les retirer facilement. Bon amorti sans non plus un remburrage trop important. Le dessus est très repirant mais permet de s'essuyer. Un peu cher tout de même.
    • 5/5 Comfort
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Demping
    Serge, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Bon produit

    Bon produit
    • 4/5 Comfort
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Demping
    Christophe, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Bon rapport qualité prix

    Bon rapport qualité prix
    • 4/5 Demping
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Comfort
    Bernard, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Léger et respirant

    Amorti pas top. C’est épais mais trop mou pour bien amortir.
      Guilhem, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      bon produit

      bon produit
      • 5/5 Demping
      • 5/5 Comfort
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Valerie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden