Hafif ince elde yok gibi biraz pahalı bence
Hafif, ince, elde yok gibi,biraz pahalı bence. Eldivensiz sürüşlerimde bileğime baskı yüzünden parmaklarımda uyuşma oluşmuştu. Faydası olur diye aldım. Bilekte kibar bir yumuşaklık sağlıyor. İlk bisiklet eldivenim olduğu için, benim yorumuma güvenmeyin 😄 :D
- Ademend vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Comfort

