Verdeling voor 503 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
5
Percentage gevuld: 83.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
4
Percentage gevuld: 9.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
3
Percentage gevuld: 3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
2
Percentage gevuld: 2.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
1
Percentage gevuld: 1.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    Lepší vložka a zip než v předc...

    Lepší vložka a zip než v předchozím modelu. Odlepují se písmena z nohavic
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Stabiliteit
    • 4/5 Zakken
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Pavel, TsjechiëGeverifieerde koper10m geleden

          超值抵着

          超值抵着

            Le cuissard est un peu trop lo...

            Le cuissard est un peu trop long au niveau des jambes. Je fais 1m80 et j'ai de grandes jambes, malgré celà, le cuissard me descend jusqu'au genoux. Je ne vois pas trop l'utilité des 2 poches sur le côté. Je trouve que ça nuit à l'aérodynamisme.
            • 4/5 Ademend vermogen
            • 3/5 Stabiliteit
            • 3/5 Zakken
            • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            • 4/5 Look / Design
            Guillaume, CanadaGeverifieerde koper10m geleden

            beau look, le cuissard est un ...

            beau look, le cuissard est un peu long (5 cm en trop) j'ai une taille L pour 178 cm, 85 entrejambes et 71 kg, la taille M est trop petite pour le haut du corps.
            Les 6 poches sont très appréciables.
            Gros défaut pour l'évacuation de la transpiration (même si la combi est ouverte), ne pas utiliser si la température est supérieure à 25°.
            • 2/5 Ademend vermogen
            • 5/5 Stabiliteit
            • 5/5 Zakken
            • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            • 5/5 Look / Design
            BRUNO, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

            穿起來很貼身舒服,在滿身汗的狀況下,很快就乾爽了

            穿起來很貼身舒服,在滿身汗的狀況下,很快就乾爽了
            • 5/5 Ademend vermogen
            • 4/5 Stabiliteit
            • 4/5 Zakken
            • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            • 5/5 Look / Design
            明皇, TaiwanGeverifieerde koper10m geleden

            相当不错

            相当不错