Muy buena prenda y precio muy ...
Muy buena prenda y precio muy bueno
- Warmte
- Rekbaar
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muy buena prenda y precio muy bueno
maglia perfetta per temperature fresche e con una termica sotto anche per temperature più rigide. Lo consiglio perché ha un rapporto qualità ottimo
Topla, modna, dobro vidna, udobna, uporabna do 15°C.
Ottimo prodotto
Tres bien
Todo muy bien!
Velikost US L . Odpovídá tak menšímu EU Mku. :-(
Świetnie uszyta i dobrej jakości
super bluza. mam 98kg przy 178 cm. ciut opięta. plan jest zejść z masą i będzie ideolo.
super produkt