ürünü çok beğendim tam yaz mev...
ürünü çok beğendim tam yaz mevsimine uygun
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
ürünü çok beğendim tam yaz mevsimine uygun
kumaşi sağlam konfor akıyor
La vie à 30 degrés à rétréci
bien
Un T-shirt confortable et de bon rapport qualité prix. Bonne tenue.
bien
Mon dernier achat teeshirt estvtputca fait ok
Par contre le rayon running offre peu de choix tant en chaussures qu’en vetements
C’est dommage
Au top 👍
Bon produit.
Rien à dire bon produit pour mon utilisation