Joli produit mais trop fragile...
Joli produit mais trop fragile. Ne tiens pas une saison
- Comfort
- Compatibiliteit
- Makkelijk te (de)monteren
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Joli produit mais trop fragile. Ne tiens pas une saison
Produit sobre et confortable
feels great on the grip
Ghidolină de calitate, recomandare 100%
Actually I put it on the bars of my spin bike very comfortable there
Decent quality bar tape
La pose est facile mais pas avec un beau rendu pas spécialement confortable
Manque un peu d'epaisseur
Cinta básica, yo la uso para una bici de TT que al final no utilizo mucho la zona de agarre de la parte del manillar donde está colocada, cumple su función, pero si la tuviera que colocar en el manillar de carretera, usaría alguna de mejor calidad y comodidad