nastro per manubrio. buono
un buon nastro per manubrio per il moloco della bici. una buona soluzione
- Comfort
- Compatibiliteit
- Makkelijk te (de)monteren
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
un buon nastro per manubrio per il moloco della bici. una buona soluzione
Puesta en mi bici de carretera, queda bien en el manillar. Es cómoda.
Hola José Angel
Queremos Agradecerte mucho tus comentarios y valoraciones sobre los productos adquiridos en nuestras tiendas o a través de nuestra WEB , ya que estos, nos ayudan mucho a mejorar para futuras compras de otros usuarios .
Te esperamos…
Wygodna, wytrzymała. Trochę jak dla mnie mogła by być grubsza - ale zawsze można nawinąć dwie:) Ogólnie warta ceny
Fait le travai mais pourrait etre plus épais pour
attenzione allo smontaggio può tompersi
La guidoline s'installe facilement et remplit son rôle. Je m'attendais à ce qu'elle soit plus confortable et absorbe davantage les vibrations.
dés son positionnement si l'on veut le retirer partiellement la mousse intérieure se déchire
Consigliato
Ok
Na het schoonmaken van mijn fiets viel mij op dat het stuurlint lang nat blijft.