Verdeling voor 468 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Gel stuurlint EDR ULTRA racestuur gravelstuur wit
5
Percentage gevuld: 63%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Gel stuurlint EDR ULTRA racestuur gravelstuur wit
4
Percentage gevuld: 22.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Gel stuurlint EDR ULTRA racestuur gravelstuur wit
3
Percentage gevuld: 8.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Gel stuurlint EDR ULTRA racestuur gravelstuur wit
2
Percentage gevuld: 3.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Gel stuurlint EDR ULTRA racestuur gravelstuur wit
1
Percentage gevuld: 2.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

nastro per manubrio. buono

un buon nastro per manubrio per il moloco della bici. una buona soluzione
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Compatibiliteit
  • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Rossella, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Buenas cinta de manillar

Puesta en mi bici de carretera, queda bien en el manillar. Es cómoda.
  • 4/5 Comfort
  • 5/5 Compatibiliteit
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Antwoord van de verkoper

Hola José Angel


Queremos Agradecerte mucho tus comentarios y valoraciones sobre los productos adquiridos en nuestras tiendas o a través de nuestra WEB , ya que estos, nos ayudan mucho a mejorar para futuras compras de otros usuarios . 


Te esperamos…

Dobra owijka za dobrą cenę

Wygodna, wytrzymała. Trochę jak dla mnie mogła by być grubsza - ale zawsze można nawinąć dwie:) Ogólnie warta ceny
  • 4/5 Comfort
  • 5/5 Compatibiliteit
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Stanisław, PolenGeverifieerde koper1j geleden

Fait le travai mais pourrait etre plus épais pour

Fait le travai mais pourrait etre plus épais pour

    comodo

    attenzione allo smontaggio può tompersi
    • 5/5 Comfort
    • 5/5 Compatibiliteit
    • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Adriano, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    Joli mais peu confortable

    La guidoline s'installe facilement et remplit son rôle. Je m'attendais à ce qu'elle soit plus confortable et absorbe davantage les vibrations.
    • 2/5 Comfort
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Compatibiliteit
    ALEXANDRE, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    dés son positionnement si…

    dés son positionnement si l'on veut le retirer partiellement la mousse intérieure se déchire
    • 3/5 Comfort
    • 2/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Compatibiliteit
    Bernard, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Consigliato

    Consigliato
    • 4/5 Comfort
    • 4/5 Compatibiliteit
    • 3/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Matteo, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    Ok

    Ok
    • 5/5 Comfort
    • 5/5 Compatibiliteit
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Giuseppina, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    Alles o.k.

    Na het schoonmaken van mijn fiets viel mij op dat het stuurlint lang nat blijft.
    • 5/5 Compatibiliteit
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Comfort
    Frits, NederlandGeverifieerde koper1j geleden