Tevreden
Had ze graag nog eens gehad zonder veters !
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Brede flexibiliteit
- Grip
- Demping
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Had ze graag nog eens gehad zonder veters !
Gebruik ze voor de fiets. Wel een maat groter moeten nemen.
Prima schoen voor surfskate. Gekocht voor mijn zoon van 8.
Zeer goede schoen
Bonitas y baratas. Muy "urban"... Gracias
wygodne !
Todos los años me compro un par de este modelo como mínimo
Modelo eterno de Decathlon de uso diario tanto para patinar como para vestir
Achetées pour aller au boulot à vélo et faire du VTT, elles sont top
Zapatillas compradas por segunda vez para un niño de 12 años que las da un uso intensivo con la bici, patinete, jugando al fútbol etc y os puedo asegurar que son duras y resistentes y sí, al final se rompen como todas pero estas aguantan un poco más.