Muy fino
Muy fino
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muy fino
Impecável
Je viens à peine de recevoir le colis en ouvrant, je m’aperçois que la doudoune ne correspond pas comme sur l’image, le signe est située sur la manche gauche alors qu’il doit être sur le devant de la veste vraiment très déçu !
Mooie jas, maar de mouwen sluiten niet af bij de polsen. Hierdoor komt de wind naar binnen waardoor je het koud kan krijgen.
Casaco muito bom e leve para o preço.
Relaçao qualidade preço excelente e muito confortavel
trait content
.
Doudoune beaucoup trop légère pour automne / hiver
Aucune poche interieure donc aucune possibilité de ranger telephone ou portefeuille
Abriga bastante, sienta bien
Muy buena calidad y cómodas