Très agréable à porter, se dét...
Très agréable à porter, se détend un peu au lavage
- Beperkt geurtjes
- Zachtheid
- Natuurlijk
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très agréable à porter, se détend un peu au lavage
Muy buen producto.
Très bien
je l ai mis 1 fois et il y a déjà 1 trou
Sèche vite et léger mais fragile. Déjà plusieurs trous après 3 lavages. À ce prix c’est décevant.
mega wygodna i oddychająca. Nie śmierdzi nawet po kilku dniach używania
Koszulka wygodna, przewiewna, nie emituje zapachów :)
Leider zu kurz! Wir haben ein anderes Simond Merino Männershirt in Grösse L, welches sogar länger ist als dieses in XL.
Un must de la rando !
Das Produkt entspricht genau meinen Vorstellungen und beim ersten anziehen und betrachten wurde ich direkt überzeugt.